19 lipca 2010

Wywalili notke, wywalili...


2 komentarze:

  1. Panno Droga!

    Bij zabij - nie mam pojęcia za co Ci zdjęli notkę ani co łączy Koteusza z Mireksem.

    Jednakowóż mam coś takiego co każe mi za grosz nie ufać władzy Salonu. Przeniosłem się tutaj, stworzyłem sobię listę obserwowanych blogów i daję radę niemal bez S24. (Niemal - bo jak tu żyć bez Rolexa, Bajbarsa czy Red Pilla?)

    OdpowiedzUsuń
  2. No q..a zainstalowalem sobie chroma wreszcie mogę komentować. Nie wiem dlaczego na foxie nie mogłem nawet po odinstalowaniu wszystkich dodatków ale tera mogę.

    Tylko zapomniałem co chciałem tydzień temu napisać napisać :(

    Ale to dobrze bo już i tak byłaby musztarda po obiedzie :)

    Quchnia dla jasności, bo jestem legalistą i zawsze przestrzegam regulaminów. Co prawda wylatuję za ich nieprzestrzeganie, też zawsze. Widać taka karma.

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie używać słów powszechnie uważanych za niecenzuralne, np. kurwa. Jeśli nie masz konta Google lub podobnego - wybierz opcję "anonimowy" i podpisz się w treści wiadomości.